دانلود سریال کرگدن قسمت۱۲ | سریال کرگدن قسمت دوازدهم

: قسمت دوازدهم کرگدن درباره مافیای کرگدن است که قصد دارند نوعی مسابقه زیرزمینی راه‌اندازی کنند. در این مسابقه افرادی را برگزیدند که هریک دارای مهارتی خاص هستند و رفته رفته بیشتر در منجلاب گیر می‌کنند. حال باید برای نجات زندگی خود، از خطوط قرمزشان عبور کنند.

دانلود سریال کرگدن قسمت۱۲ | سریال کرگدن قسمت دوازدهم



خلاصه داستان کرگدن : قسمت دوازدهم کرگدن درباره مافیای کرگدن است که قصد دارند نوعی مسابقه زیرزمینی راه‌اندازی کنند. در این مسابقه افرادی را برگزیدند که هریک دارای مهارتی خاص هستند و رفته رفته بیشتر در منجلاب گیر می‌کنند. حال باید برای نجات زندگی خود، از خطوط قرمزشان عبور کنند.
بازیگران کرگدن : مصطفی زمانی، مجید آقاکریمی، سارا بهرامی، محمد امین، ستاره پسیانی، هدی زین‌العابدین، پانته‌آ پناهی‌ها، شراره دولت‌آبادی، پوریا رحیمی سام، کاظم سیاحی، نادر فلاح، معصومه قاسمی پور، الهام کردا، مهدی کوشکی، بانیپال شومون.

لینک های دانلود سریال کرگدن قسمت 12 دوازدهم

تیزر قسمت دوازدهم سریال کرگدن



1- لینک دانلود سریال کرگدن ۱۲ با کیفیت480 (اینجا)

2- لینک دانلود سریال کرگدن ۱۲با کیفیت 720 (اینجا)

3- لینک دانلود سریال کرگدن ۱۲با کیفیت 1080 (اینجا)


دانلود سریال کرگدن قسمت 12 دوازدهم با لینک مستقیم دانلود سریال کرگدن قسمت 12 دوازدهم با لینک مستقیم

جزییات بیشتر درباره سریال کرگدن:

سریال کرگدن Kargadan Series سریالی به کارگردانی کیارش اسدی زاده، نویسندگی علی اصغری و مهرداد کوروش‌نیا با تهیه‌کنندگی صادق یاری محصول سال 1398 ایرانی است. کرگدن در ژانر اجتماعی با داستانی اکشن مهیج می‌باشد که فیلمنامه آن برای 26 قسمت، نگارش شده است. این سریال در روزهای شنبه بصورت هفتگی منتشر می‌شود و با کیفیت‌های مختلف قابل دریافت است. بازیگران این سریال از گروهی حرفه‌ای تشکیل شده که معروف‌ترین آنان مصطفی زمانی، سارا بهرامی و الهام کردا هستند. تعداد زیادی از گروه بازیگران سریال کرگدن از تئاتر آمده‌‏اند که این مسئله کمک بزرگی به این مجموعه کرده است. چون بازیگران تئاتر از پس نقش‌هایشان بدرستی برآمده‏‌اند و این موضوع به‌نوعی برگ برنده سریال محسوب می‌شود. دانلود سریال کرگدن قسمت 12 دوازدهم با کیفیت عالی و لینک مستقیم روز شنبه 5 بهمن منتشر شد.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار